lördag 12 december 2015

Fotoblogg: Frost och dag med sol, Knivskärningar tillhör tydligen vardagen! Klimatet: Länk. /Foto Maria

Välkommen/Welcome

Frosten lyste vit idag då jag kom ut och det blev en del foton vid hamn och vid vattenbrynet. Fotona kan du se nedan. En förtjusande dag har vi haft där jag bor och vädret har nog varit fint på de flesta ställen tror jag. Medan man gör andra saker och är ovetande om mycket så sker det hemska saker:
Knivskärningar och mord hör till vardagen nu för tiden:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article21929158.ab












Klimatet är också något man 'oroar' sig för, gör du? Läs i så fall länken här nedan då du kan hitta andra uppgifter än de vi blir matade med:
http://gospel.jesuslever.eu/klimatmotet-i-paris-the-great-global-warming-swindle-politik-och-pengar-nwo/

Jag är så trött på de 'sanningar' som inte är sanningar.


Min frälsning är det viktigaste som hänt mig. Därför skriver jag kristna dikter. Denna säger mycket om vad vi är i hans ögon och vad han ger oss:    (skriven 2004)

Vem du än är Jesus känner dig. 


Vad du än har gjort- Jesus har förlåtit dig. 


Vad du än har sett eller varit med om- Jesus har redan sett allt som hänt 


När du trodde att livet var slut- Jesus var med dig 


När du fick din tro- Jesus bad för dig 


När du bestämde dig för att honom följa; Jesus log.



Det var för dig han dog.      /Copyright Maria



Nu är det mörkt då jag skriver detta och nyss var det strålande sol,


I hamnen







En strålande dag...



Välkommen tillbaka hit!  Trevlig helg.  /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar