tisdag 15 december 2015

Fotobloggen: NYA GRÖNA skott. Svindlande höjder! Världens nyheter. Livet.



Välkommen/Welcome

En ny dag är här och man kan undra vad som sker i detta land. När man varje dag ser olika rubriker som talar om att något är väldigt fel....Det är en enda röra anser jag, vad säger du?

http://www.gp.se/nyheter/vastsverige/bohuslan/1.2928264-stokig-natt-pa-sju-olika-flyktingboenden

http://www.gp.se/nyheter/nyhetsdygnet Det är ju inga roliga nyheter som man ser här

 *
Denna fotosida har kommit tillbaka nu och jag vet inte vad som sker på Google men underligt är det att bara försvinna med sina sidor och man får göra nya ...

Naturen tror att det är vår och har börjat att visa upp gröna nya skott


Svindlande höjder skrattar min själ Jag skriver om goda gåvor, Ty han har förändrat mitt liv. Svarta tårar finns inte längre, Längesedan förbi. Svindlande höjder skrattar min själ. Kvar vid min sida Du står.
Till honom som vet vem jag är, Går jag var stund, och får mer. Jag skriver om goda gåvor, Ty han har gjort livet lätt. Det tog tid att bli förändrad, men han hade ju allt under kontroll. Jag skriver om goda gåvor, De som alla kan få.   Vem? Jesus.     
/Copyright Maria 2007


Eftermiddagarna har varit fina med fint ljus






Här sitter en liten katt vid husväggen



Vädret växlar väldigt, här är det frost men nu kommer det mildväder igen, vilket är bra för många människor



Amaryllis är vaken och mycket röd på detta foto


Dessa trappsteg är av en storleken att jag kan klara av dem, men det finns ju värre steg att ta i livet, eller hur..


Jaa jag gillar växter i alla former och färger


Träd är underbara att se







Tack för besöket!   Välkommen tillbaka!        Hälsn Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar