onsdag 25 maj 2016

Snigeln Maria /Tired snail




När sjukdomar blir en verklighet som man måste acceptera i sin vardag och då värken tar över kroppen och man är som en snigel i allt- ja vad gör man då?? Då gillar man läget, eller? 
Näää,  Det går långsamt nu för tiden. Den som läser här och som är en troende får gärna be för mig att jag äntligen blir frisk. Jag är tacksam för dem som tänker på mig.

Djur, Cartoon, Tecknade Djur, Gräs

bild PIXABAY gratis bild


Här kommer att finnas foton som vanligt, och en och annan artikel. Men några större utflykter kan jag  inte räkna med i nuläget eftersom jag inte kan sitta längre stunder..

Precis som snigeln så gillar jag blad och buskar och blommor, så de kommer att finnas på denna sidan. Du är välkommen att läsa och tycka här!

















Välkommen tillbaka hit!     Soliga Hälsn Maria



Nyckelpiga, Insekt, Natur, Äng
pixabay

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar