söndag 15 maj 2016

Rainy day. / Ett nytt liv. Det kan du också få /A new life! Why I am writing





Varför skriver man.... olika orsaker finns förstås.
Om man älskar sanningen och har lärt sig den...då skriver man om den. Men hur lär man sig om sanning?

Om sanniing kan du  komma att få läsa här även om du inte tror på det så är det sant att Gud är sanningen, han gav oss alla liv, och han vill att vi ska ha evigt liv.

Kan jag inte skriva om något annat, kanske du tänker. Nej det kan jag knappast, eftersom det är hela mitt liv- det är HAN- Han som har gett mig livet,
hade han inte gjort det hade jag inte kunnat säga detta.

DU har också ett liv som du fått att att vara på- på bästa sätt- men du kanske inte ser vad som är bäst för dig- för du kanske tror det som jag berättar om- men jag säger dig alltid sanningen om tro.

Jag visste inte vad sanning var innan jag blev frälst- jag vara som de flesta andra- aningslösa.

Men sedan 1989   - Nu lever jag! Ett nytt liv.
































Welcome back.

/Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar