onsdag 11 maj 2016

Härlig sång och musik om tro/ Därför skriver jag:-) /Trust in Him/ Music




Välkommen




Det lyser som en sol i mitt hjärta då jag hör denna sång och musik. I like it!  Jag älskar Herren Jesus Kristus mer än allt annat och mer än någon annan

Lord Jesus you are lovely..




Gathered in Thy name, Lord Jesus


Därför skriver jag här på fotosidan om honom och vill presentera en glädje som är mycket stor!


Så ljuvligt det är att vakna och veta att Herren är med.
Så ljuvligt, att lägga min hand i hans. Som ett barn får jag glädjas och vetaatt jag är hans barn.
Det tog många år innan glädjen kom,Men han helar och läker och för oss fram.Han älskar, han älskar, och kärleken tar aldrig slut.
Att med högmod bortförklara Ordet, och vända sigbort från hans famn, 
Det är fördärvligt och frågetecken kantar ens väg. 
Ett ödmjukt hjärta tar emot den renande källan,och det får ett nytt och underbart liv.
Hos Gud finns det ro för alla själar./Maria
































Välkommen tillbaka hit!  /Maria

Läs också: http://gospel.jesuslever.eu/   min huvudsida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar