fredag 18 mars 2016

Fotoblogg: Det finns alltid HOPP. Min styrka är hans, han är mitt hopp. / For those who believe in God, there is always hope


Välkommen/Welcome


Ett levande hopp. 

Det är kraft i hans namn...... 
Ett levande hopp Har han gett mig
Kraften i hans namn Har gjort mig fri 
Han lyser upp min väg och min stig 
Aldrig jag ångrar att han fick Sätta mitt hjärta i brand
En helig eld brinner klar
Elden i hjärtat brinner för Sanningen. 




Ps 33:22
Låt din nåd vila över oss, Herre !

Vi sätter vårt hopp till dig.


Ps 62:6
Bara hos Gud har du din ro,

min själ,
från honom kommer mitt hopp.


Job 5:16
Den nödställde får åter ett hopp, orättfärdigheten måste stänga sin mun.

Job 7:6
Mina dagar flyr
snabbare än vävarens spole, 
de försvinner utan hopp.

Job 8:13
Så går det alla som glömmer Gud. Den gudlöses hopp kan inte bestå,

Job 17:15
var är då mitt hopp? Vem kan se något hopp för mig?
*
För den som tror på Gud finns det ALLTID hopp att få och vara i.













































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar