tisdag 23 februari 2016

Skall INCEST och SEX MED DÖDA tillåtas??? Jag är så äcklad av denna svåra tid då allt är ok! Är folk fullkomligt galna?/They want to allow sex with dead and incest! in this country. Are people crazy ???


Välkommen/Welcome


SKALL incest och sex med döda ska tillåtas? Det är i alla fall på förslag från ungomsförb Folkpartiet, nu Liberalerna, MEN nu har det gått ALLDELES GALET FEL! tycker jag! se länkar /   perversiteter kallar jag det

http://aletheia.se/2016/02/22/liberalernas-ungdomsforbund-flippar-ur-vill-tillata-syskon-sex-och-sex-med-doda/




*
Att vilja tillåta nekrofili och sex mellan syskon är inte bara ett osmakligt försök att väcka uppmärksamhet, anser Aftonbladets politiska kommentator Lena Mellin i en krönika. Se länk

http://omni.se/topic/ad8d7f6d8038a405684ed6a2745635f8eb0972e3

VAD säger Bibeln:
3 Moseboken 18:1-30  INGA SEXUELLA AVARTER:
Förbjudna sexuella förbindelser
18 1 Herren talade till Mose. Han sade: 2 Säg till Israels barn:
Jag är Herren , er Gud. 
3 Ni skall inte göra som man gör i Egyptens land, där ni har bott. Inte heller skall ni göra som man gör i Kanaans land, dit jag vill föra er. Ni skall inte vandra efter deras stadgar. 4 Mina domslut skall ni följa och mina stadgar skall ni handla noggrant efter. Jag är Herren , er Gud. 5 Ja, ni skall hålla fast vid mina stadgar och lagar, ty den människa som följer dem skall leva genom dem. Jag är Herren . 6 
Ingen av er skall röra en kvinna som är hans nära släkting och blotta hennes nakenhet. Jag är Herren . 
7 Du skall inte blotta din fars nakenhet genom att blotta din mors nakenhet. Hon är din mor, och du skall inte blotta hennes nakenhet. 8 Du skall inte blotta nakenheten hos din fars hustru, ty det är din fars nakenhet. 9 Du skall inte blotta din systers nakenhet, vare sig hon är din fars dotter eller din mors dotter, vare sig hon är född hemma eller ute. 10 Du skall inte blotta din sondotters eller din dotterdotters nakenhet, ty det är din egen nakenhet. 11 Du skall inte blotta nakenheten hos dottern till din fars hustru, ty hon är av din fars släkt och hon är din syster. 12 Du skall inte blotta nakenheten hos din fars syster, ty hon är din fars nära släkting. 13 Du skall inte blotta nakenheten hos din mors syster, ty hon är din mors nära släkting. 14 Du skall inte blotta nakenheten hos din fars bror, och du skall inte röra hans hustru, ty hon är din fars syster. 15 Du skall inte blotta din svärdotters nakenhet. Hon är din sons hustru, och hennes nakenhet skall du inte blotta. 16 Du skall inte blotta nakenheten hos din brors hustru, ty det är din brors nakenhet.17 Du skall inte blotta en kvinnas nakenhet och dessutom hennes dotters. Du skall inte heller ta till hustru hennes sondotter eller dotterdotter och blotta deras nakenhet. Det vore en skam, ty de är ju dina nära släktingar. 18 Du skall inte ta till hustru en kvinna som är syster till din hustru, så att du väcker fiendskap mellan dem genom att du blottar också hennes nakenhet medan din hustru lever. 19 
Du skall inte röra en kvinna och blotta hennes nakenhet, när hon är oren under sin månadsrening. 
20 Du skall inte ligga med din nästas hustru, så att du genom henne orenar dig. 21 Du skall inte offra någon av dina avkomlingar åt Molok. Du skall inte ohelga din Guds namn. Jag är Herren . 22 Du skall inte ligga med en man som en man ligger med en kvinna. Det är avskyvärt. 23 Du skall inte ligga med något djur, så att du genom det blir oren. Inte heller skall en kvinna ställa sig framför ett djur för att para sig med det. Det är naturvidrigt. 24 
Ni skall inte orena er med något av detta, ty med allt sådant har de hednafolk orenat sig som jag driver bort för er. 
25 Genom detta har landet blivit orenat, och jag har straffat det för dess missgärning, så att landet har spytt ut sina invånare. 26 Ni skall därför hålla fast vid mina stadgar och lagar, och ingen av er, vare sig han är född i landet eller är en främling som bor ibland er, skall göra någon av dessa avskyvärdheter. 27 Ty alla dessa avskyvärda ting har landets inbyggare bedrivit, de som var där före er, och landet har blivit orenat. 28 Gör inte något sådant, så att landet spyr ut er, liksom det har spytt ut det folk som har bott där före er. 29 Ty var och en som gör någon av alla dessa avskyvärdheter skall utrotas ur sitt folk, ja, alla som gör sådant. 30 Håll därför fast vid vad jag har befallt er att iaktta, så att ni inte följer någon av de avskyvärda seder som man har följt före er och så orenar er genom dem. Jag är Herren , er Gud.

*

Sodom och Gomorra gick under på grund av SYND!   Vi är på väg mot detta nu
Sodom och Gomorra går under   / p g a homosexualitet m m
  1 Mos 19:23 
Solen hade gått upp över jorden när Lot kom till Soar. 24 Då lät Herren svavel och eld regna ner från himlen, från Herren , över Sodom och Gomorra. 25 Han omstörtade dessa städer med hela slätten och alla dem som bodde i städerna och det som växte på marken. 26 Men Lots hustru som följde efter honom såg sig tillbaka. Och hon blev en saltstod. 27 
Tidigt följande morgon gick Abraham till den plats där han hade stått inför Herren 
28 och såg ner över Sodom och Gomorra och över hela slättlandet. Han såg då rök stiga upp från landet, som röken från en smältugn. 29 Då Gud fördärvade städerna på slätten, tänkte han på Abraham och förde ut Lot undan förödelsen, när han omstörtade städerna där Lot hade bott.

*

De tio budorden                                      ( /Dem har man glömt!)
20 1 Och Gud talade alla dessa ord: 2 
Jag är Herren , din Gud, som har fört dig ut ur Egyptens land, ur träldomshuset. 
3 
Du skall inte ha andra gudar vid sidan av mig. 
4 
Du skall inte göra dig någon bildstod eller någon avbild av det som är uppe i himlen eller nere på jorden eller av det som är i vattnet under jorden. 
5 Du skall inte tillbe dem eller tjäna dem. Ty jag, Herren , din Gud, är en nitälskande Gud, som låter straffet för fädernas missgärning drabba barnen, ja, tredje och fjärde släktledet, när man hatar mig, 6 men som visar nåd mot tusen släktled, när man älskar mig och håller mina bud. 7 
Du skall inte missbruka Herrens , din Guds, namn, ty Herren skall inte låta den bli ostraffad som missbrukar hans namn. 
8 
Tänk på sabbatsdagen så att du helgar den. 
9 Sex dagar skall du arbeta och uträtta alla dina sysslor. 10 Men den sjunde dagen är Herrens , din Guds, sabbat. Då skall du inte utföra något arbete, inte heller din son eller din dotter, din tjänare eller tjänarinna eller din boskap, och inte heller främlingen som bor hos dig inom dina portar. 11 Ty på sex dagar gjorde Herren himlen och jorden och havet och allt som är i dem, men på sjunde dagen vilade han. Därför har Herren välsignat sabbatsdagen och helgat den. 12 
Hedra din far och din mor, så att du får leva länge i det land som Herren , din Gud, ger dig. 
13 
Du skall inte mörda. 
14 
Du skall inte begå äktenskapsbrott. 
15 
Du skall inte stjäla. 
16 
Du skall inte bära falskt vittnesbörd mot din nästa. 
17 
Du skall inte ha begär till din nästas hus. Du skall inte ha begär till din nästas hustru, inte heller till hans tjänare eller tjänarinna, hans oxe eller hans åsna eller något annat som tillhör din nästa.


 2  Moseboken 22:19 Var och en som har samlag med ett djur skall straffas 
med döden. 


Bilder från sommar 2015 och vinter 2014-15




















































Begrunda dessa rader ovan!

Välkommen tillbaka!  Hälsn Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar