onsdag 3 februari 2016

Fotoblogg: Provkör Chevrolet Transport idag. Foto

Välkommen/ Welcome

På jakt kan man vara på många vis, och vi har förhoppningsvis nått slutet på jakten på en nyare bil. Eftersom jag inte kan sitta och köra i vår Volvo V70 så måste det ske än förändring då det gäller att komma högre upp och kunna få det bekvämare på grund av värken  i kroppen.
Nu tror vi att vi hittat det vi behöver och jag tog en snabb bild idag då vi skulle provköra, och så här blev den:  Chevrolet Transport

Det är automat på den och det kändes mycket bra tyckte jag. Då kan det bli mer och roligare foton  framöver,vilket jag välkomnar !  Att börja köra igen! Det känns gott!


Trots snuvan och matthet var jag tvungen att gå en promenad då det snöat på natten och lagt sig som en fin vit liten matta på marken. Några foton blev det ju förstås:)

Närområdet som man känner utan och innan fick stå modell idag, som så ofta.......





Skogen




















Välkommen tillbaka hit!  Hälsn Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar