måndag 11 januari 2016

Fotoblogg: Svält. Biafra. Syrien.Krigen. Fallet




Välkommen/Welcome




People and Children of the World Are Starving -- Food Crisis
Människor svälter. Nää? Inte här i Europa?  Nej det sade jag inte men i andra, många många andra länder, där svälter man. Det är bekant att man i länderna har krig vilket gör att människor inte får mat. Senast nu i Syrien berättas om svält. Hjälpsändningar på väg. En liten video från 2008 kan få illustrera det jag tänker säga


När jag var barn var det Biafra-barnen som man skulle tänka på då man inte åt upp sin mat, känns det igen?
Nu är det så mycket värre...............

Om svälten står  det i Bibeln, ja det gör det.



Man är sannerligen förblindad då det gäller den kommande tiden. Allt i samhället har ändrats på kort tid även om det är planerat sedan hundratals år att det ska komma en NY TID: NWO, A New world order = En ny världsordning. I denna videon får vi se hemska ockulta och sataniska saker, som tyvärr sker idag och kommer att bli ännu äckligare. I Videon kommer du att se bibelord diskuteras- och jag säger: De bibelorden är sanna!! Joh Uppenbarelsebok kap 13, Joh Upp , Jesaja, 28:16, Psalm 118:22, 1 Petr 2:7

För den som vill ha sina skygglappar kvar är det svårt att se vad jag menar, men för dem som ser ondskan i världen- de förstår vad jag menar , och det brukar vara de troende på Jesus Kristus som förstår det. Katastrofen som skedde nyss i Frankrike är tyvärr bara en LITEN del av vad som kommer. Man tror att fred kommer nu men det gör det inte, allt kommer att trappas upp.
Ser ni vem Antikrist är? det är den som är emot Kristus, det är det samhället vi har idag = ett sekulariserat samhälle där man inte ‘får’ tro. Bibelns Uppenbarelsebok.
Detta är information som alla borde ta till sig eftersom vi lever i de sista tiderna.






Se video
































Hälsn Maria


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar