onsdag 20 januari 2016

Fotoblogg: Jakten på bedövningsmedel- Kvinnan och Hinseberg. Så många förstörda liv. Drugs


Välkommen/Welcome

Jakten på bedövningsmedel... Gatans barn har det så svårt. 

Jag vill tacka för att jag fått möta gatans barn, män och kvinnor, de som inget har. Därute är det hårt.


Jag tackar dig min Gud, För att du omsorg har om mig.  Jag ber dig Gud att ge mig mer av kraft, Så att jag kan möta fler av dem,Som inget har,bara ett hjärta som pickar nervöst,i livets mörka labyrint... jakten på bedövande medel för själen tycks aldrig ta slut. Ändå är du den bästa läkedomen,men de vill inte lyssna på Dig eller på mig....De tror inte att du finns... *Maria* 2000-tal.

N. Hennes liv är förstört av knark ...minns... Hon
hade en gång varit vacker....en gång hade hennes ljusa hår kanske varit flätat i en vacker krans...... 
det var då. Nu såg jag hennes testar till hår flyga runt hennes huvud och hennes, av narkotika, vilda ögon stirrade på mig........det var nu... Mitt hjärtas värk kunde hon inte se, Hennes värk kunde jag se.Om ett par dagar skulle hon finnas på Hinseberg.......Jag trodde då att hon skulle bli fri, men nej Jag ser henne ibland, hon ser så förstörd ut. / __Maria__ i mitt arbete bland de sämre ställda, som är människor.



*
Jag såg henne för cirka 2 år sedan och då var hon på väg att bli fri, jag undrar hur det gick.........



*
Välkommen tillbaka hit!
Hälsn Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar