torsdag 10 december 2015

Fotobloggen: Brinnande värkande hjärtan. Gör rent från själviskhet och oro. Att fylla ett hjärta.


Välkommen/Welcome


Med värkande inre - ser vi mirakel ske




Med brinnande värkande inre letar man efter sina jag, som tycks försvunnit i dagar av tomhet. 

Brinnande värkande hjärtan får tag i en sanning som lyfter oss skyhögt från marken. 

Att fylla ett hjärta med kärlek, tar tid, för det måste göras rent på all själviskhet och oro. 

När allt är rent och ron fått flytta in, kommer mirakel och under, precis som han sagt. 

När hjärtat trängtar och längtar och tror och ber, kommer det outsägligt underbara saker, ja det är tid för mirakel. 

Med brinnande värkande inre och med villighet att följa står vi där, och är redo att löpa loppet för en Mästare som redan vet allt om ens liv.


i skogen

vid husen i hamnen

SANT!




Blicka uppåt.......



liljor




Jag är så tacksam för mitt liv. Gud lärde mig att leva. Jag visste inte hur man gjorde men han hade svaret och mirakel.
*
Välkommen tillbaka hit! /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar