torsdag 24 december 2015

Fotoblogg: Traditioner och regler- osanning och sanning. Påven och katolicismen som skall vara ledande igen. /Foto


Välkommen/Welcome


Traditioner och ritualer och regler...måste man följa dem? Nej då. Man är född fri och ska vara fri och när man förstår det så gör man annorlunda. Det är några dagar som är hysteriskt jobbiga för många och man tjänar pengar och anseende på invanda mönster. Man känner sig nobel och ädel och får många dunkar i ryggen, och traditioner lever vidare. I bibeln står det om att INTE FÖLJA traditioner utan följa Guds ord, och precis det gör vill jag alltid göra.



Jag kan inte följa sådant som är fel. Och det är mycket tråkigt för dem som idag letar i en/sin bibel och letar efter det så kallade Julevangeliet.För det finns inte i bibeln, men en berättelse om Jesu födelse men det är inte rätt att säga att det är ett julevangelium, för han är inte född på 'jul' utan på våren. Just nu i TV1 berättar man om hur man på 300-talet bestämde att Jesus skulle sägas vara född på julafton.Midvinterblot och Jesu födelse..............vilken skum värld!


Ja jag vet att jag har rätt i detta utan att behöva höra det på tv. Det är då konstigt att man skall fira detta hedniska! MAMMON bestämmer!
Brännvinsbord från Ryssland som kom från karolinerna, skinka och annat kom på  1970-talet m m, ja man har hämtat mycket skräp vida ifrån.


Julen ska ju vara som den alltid varit.
Rena snurren vad folk lär sig att göra. SÅ gjorde jag också förut men fick veta hur det låg till och slutade att fira eller göra som traditionerna bjuder. Eftersom jag är en troende kristen så gör det ont i mig att man använder JESUS som ett dragplåster! och tjänar pengar på honom! Här på sidan kommer du aldrig att få läsa något annat än sanningen.

Påven syns på tv ikväll och den mannen är farlig ska du veta, och det kommer det mera om det här på sidan.Katolicismen är ett ok som man vill lägga på världen igen och i Sverige är det Maria-dyrkan som  är poppis nu och man kommer att tvinga fristående församlingar att gå i kyrkan/ katolicismen kommer att ta över. IGEN.

Om du inte vet vad NWO är-  den nya världsordningen så kan du få reda på det i januari 2016 där det kommer nya regler som skall gälla från det avtal som världens länder skrev på  den 25-27 november med påven i spetsen! Inte var det någon folkomröstning om det!  Fortsättning följer.


Jag var vid vattnet idag och det blåste mycket och var väldigt kallt men skönt att få vara fri från att göra sådant som ALLA ANDRA gör..Att vara motvalls käring (att vara annorlunda) är inte lätt men det blir ändå bra för att ljuga och bedra ska man inte göra.

Det var ganska så öde i dag då vi åkte iväg ut, och det var inte många bilar eller människor ute, så skönt...
Så...
här kommer jag att skriva om mer sanna eller osanna saker, så välkommen redan i morgon får du veta mer om NWO!!

Hälsn Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar