onsdag 2 december 2015

Fotoblogg: Stress och tid. Video: Bli fri Andas in och ut / Maria


Välkommen/Welcome


Människor är mycket stressade, jag undrar varför då jag ser dem springa omkring och jaga efter saker, ibland sådant som inte finns. Det finns ett ställe där ingen tid existerar, och om det kan du läsa här:




Ingen tid existerar i hans himmel



Ingen tid existerar i hans himmel
Tidlöst i oändlighet. Inga klockor jagar, och ingen tid att hålla reda på. Inget mörker finns i ljuset och ingen tid finns att hålla reda på. En Dröm? Nej en absolut verklighet, hemma hos min Gud i hans himmel  
Maria
  






Att andas in din härlighet! 
Andetag som du bestämt De säger det är underbart att andas ut, 
Det är lika underbart att andas in, att andas in hans kärleksord i varje andetag, det gör en mycket frisk och pigg i anden. 
Det är underbart att andas in och säga högt hans namn, I namnet jag får styrka och orkar andas ut
Jesus, du är allt för mig och jag andas in din härlighet, Var minut och för varje gång min ande längtar, får jag orden ifrån Gud. OCH: Det är han som gjort alla mina andetag!

*
Maria


Det finns mycket att tänka på och många undrar hur livet skall levas och varför man finns, många tycker att det är ett tillfälligt stopp och det finns inget annat efteråt, men det finns det för den som vill tro.

Vill du diskutera detta med mig så finns min mailadress på denna bloggen till höger bland alla andra uppgifter.


Bli Fri, heter videon 
 Maria



1 december



Decembermånad


Jag önskar dig välkommen hit igen. Hälsn Maria




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar