lördag 21 november 2015

Fotobloggen /Vad kan jag mer önska utav livet? Idag har jag sluppit att vara rädd för.. sluppit bli skändad Foto Maria


Välkommen /Welcome


Vad kan jag mer önska av livet?

Min alldeles vanliga dag, där jag fått allt jag kan behöva! Vilken underbar"vanlig" dag!

Jag har sluppit att bli skjuten för min tro Eller misshandlad och fängslad! Jag har sluppit leta i soptunnor efter något att äta. 

Hamn




Jag har sluppit att vara dödssjuk av någon Okänd eller känd sjukdom där jag inte kunnat få någon medicin Idag har jag sluppit att gå trött, hungrig och rädd; I ett land som jag inte känner. Idag har jag ju sluppit att vara rädd för vilda, okända djur.



Idag har jag sluppit bli våldtagen och skändad för att jag är kvinna. Idag har jag inte blivit behandlad som om jag inte visste eller förstod någonting. 

Underbar dag


Idag har jag sluppit vara någon som man ej räknar med. Idag har jag sluppit att vara ett barn Som ingen ser. Idag har jag haft turen att inte bli könsstympad och Förnedrad. 
Idag har jag inte varit ett ledset, mobbat och undanträngt barn.

Frosten 

Idag har jag haft turen och kärleken Att få leva i ett land där jag fått vara En människa att räkna med, fått vara älskad! Idag har jag fått: Värme Kärlek Omtanke Mat Vatten Glädje Drömma
Jag har fått vittna om Jesus Och hans underbara kärlek. Vad kan jag mer önska? Maria/2007

JESUS FRÄLSTE MIG:




Älskade träd





En gång en ros



Önskar dig allt gott!  Hälsn Maria




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar