torsdag 26 november 2015

Fotoblogg: Rädd värld. Tvättade Papperspengar och monopol. I den stille klare morgen/Foto Maria

Välkommen /Welcome


Rädd värld.

Ljuset i tunneln. 

Vattenkrig,  Papperspengar, - sällskapsspelet Monopol, Pengar, tvättade eller äkta.



De styrandes höga röster som talar:
-ingen fara! Vi löser snart alla kriser.

Och människor tror dem!

Jag tror inte på dem... Det finns bara en som jag tror på... Gud. Han har dessutom allt detta under kontroll, tro det eller ej!




....och priset på olja går ned eller upp, allt pekar på en global katastrof, men politikerna ska rädda världens isar, krig, svält och ekonomi.

Vilket skämt.

Om det inte vore så hemskt så skulle jag kanske kunna småle, men jag gråter och jag ropar på Gud! 


För bara han vet hur allt borde vara, men Satan styr denna världen...ett tag till.Sedan är det stopp och Jesus kommer åter.

Joh Upp 22:20 Han som betygar detta säger: "Ja, jag kommer snart." Amen, kom, Herre Jesus! 21 Herren Jesu nåd vare med alla.

Stadspromenad



Förtjusande



Staden i sommarljus



Klockor klämta



Det är kallt där ute i världen



I den stille, klare morgen / Se, Han kommer, Jesus kommer


Välkommen tillbaka till nya tankar och bilder!   Hälsn Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar