lördag 24 oktober 2015

Idag: Fin Inflyttningsfest. Blommor och växter och många skratt! Hösten fortgår... / Ha det bra!

Välkommen /Welcoome

Idag och kväll var en speciell dag för vi hade en inflyttningsmiddag/fest för de som var så goa och goda att hjälpa oss med flytten vi gjorde för tre veckor sedan. NU är allt i ordning och vi har haft en kväll med många goda skratt.
Jag är så glad att jag har ett fint hem att bo i.Alla har ju inte det. Varje dag undrar man hur människor ska få det och det händer och sker grymma saker.
Vi åt god mat  ikväll, lax och sallad och frukt m m, det var lyckat. Tittar efter om det finns några bra bilder från kvällen, det blev inte så många bilder, för dte glömde vi av:



Våra rosor (i dåligt ljus)





Jag hann ut en liten stund och hittade fina växter på ett ställe som jag fotade några i brådskan


Vi fick en vacker orkidé


Det finns så många olika orkidésorter, och här är en av dem



Kaktus är en tacksam och vacker krukväxt


Inga starkare drycker än Pommac, vad skönt det



Det var mycket löv att gå i idag, det har fallit så många, jag hoppas få några till på bild innan de är borta.



Små tomater till laxen "satt fint".



I morgon söndag hoppas jag på fint väder, då ska vi vila och fotografera.



Hälsar dig Välkommen tillbaka hit!   Hälsn Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar