fredag 17 juli 2015

Fotobloggen idag: Lyckliga Lotta blommar och promenaden var givande. Brygga och lite sol plus olika växter från sina olika sidor och växtkraft. Välkommen in till min vardag

Välkommen! /Welcome

Dagen bestod i att kunna ta sig ut- kameran och jag. Turen gick till hamnen igen, det är närmast för mig och jag blev körd bägge vägarna som tur är! Så här är några av fotona för idag:

I gränden idag




Vid bryggan var det mysigt och skönt




Lyckliga Lotta





Utblommad lupin



Små bollar som inte sticks



Näckrosorna i gult




Pinoccio-rosor vid muren





Denna fågel (trut) lurpassade jag på och sedan flög den och:  jag fick en bild






Gult och grönt i sommar




Utblommad men vacker




Så lugnt och ingen blåst



TACK för att du kom hit!  Välkommen hit i morgon.  Hälsn Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar