torsdag 16 juli 2015

Fotobloggen idag: En mängd blommor och kajen, Vått överallt, även i sjön! Mjukt ljus i annalkande åska och regn,


Välkommen/Welcome

Dagen började med moln och regn med Åska, och inte många idéer till vad man skulle hitta på. Men

jag tänkte köpa krukväxter och gick ut på spaning. Dessa hittade jag och tog naturligtvis lite foton:


Gul Hibiskus



Blå Saint Paula



Uteblomster



Klockor i mängder och jag är förtjust



En inneväxt; Kroton kan jag köpa till hösten kanske:




Regnet börjar igen då vi betalt parkeringsavgift



Ja lurpassade på den där måsen som sitter där, ser du den:



Med kamera och paraply fortsätter jakten på några fina foton... :-) vått överallt, även i sjön!



Flera båtar åkte ut trots hot om åska





 Black-and-white


Ovädret rycker närmare och vi ska bege oss hemåt




Ett helt köpcentrum står tomt efter flytt till större lokaler utanför staden




Jag tänker på de fina blommor jag sett idag:



Tack för att du besökte min fotosida!  Välkommen hit i morgon  då jag hoppas ha andra foton här att visa.  Hälsn Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar