fredag 27 maj 2016

Ärliga hjärtan och tjänande.För den som undrar om styrka och hopp i denna världen. Ditt rike / Hope and Love








På tal om...tro

Så här tycker jag:

Du ger styrka och hopp då inget hopp finns
Du ger frid då o-friden vill ta över.
Du ger kraft då ingen kraft egentligen finnes.
Du ger kärlek, då världens människor är kärlekslösa.
Du ger framtidsvisioner då alla säger att allt är kört.
Du ger glädje mitt i tåre-flöde.
Du välsignar ditt eget folk, då människor vill sända kärnvapen,bomber, och annat svart.
Du ger så mycket av hopp och tilltro; till en mäktig Fader.
Du är min Pappa, min Broder, min älskade Far.
Jesus, sänd mig. (Jes 6:8)
Vad ‘världen’ vill det bryr jag mig inte om. Jag har lämnat världen och dess tänkesätt.
Det är vad DU vill med mitt liv som är väsentligt,
det är vad jag kan få göra för ditt DITT rike, som betyder allt för mig.”     

/Copyright Maria



 


























Hälsn Maria




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar