tisdag 5 april 2016

Fotobloggen: I hans armar. Vakenhet. /In his arms


Välkommen/Welcome



I hans armar-   Som en mal strävar mot ljuset,dras till det, och kämpar för att stanna där 
Så kämpar många människor för att finna det ljus de vet finns.
De vill ha det heliga och rena, men vet inte hur de ska nå fram.
Han står med sin herdefamn öppen, redo att sluta dig i sina armar 
I honom finns ljuset, Som aldrig blir till mörker. 



Maria



Vakenhet 

Du är min karta och kompass Du är orden och den väg som jag vill vandra på.
Du är mitt leende och mina tårar Du är min bön och min lovsång. 
Du är med i vinterns kalla storm Du är med i sommarens ljumma vind.
Ja du finns alltid vid min sida, och klandrar mig inte för mina fel.
Du visar på fel och brister,och lär mig att göra rätt.Tänk om alla ville lära känna Dig. 

Maria











































april -16


Välkommen tillbaka hit!  Hälsn Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar