fredag 26 februari 2016

Fotobloggen: Musik, oöppnade album, bilder och second hand. Stad och strand i veckan som snart gått. En skrynklig paprika /My everyday

Välkommen/Welcome


Second hand,  ja andra hand-  det tycker jag är bra. Jag får alltid tag i det jag behöver till ett billigt pris.
Igår fick jag 2 album med 3 st Cd i varje, och en CD med pianomusik som jag lyssnar på nu. Andliga sånger som man aldrig får höra på radio fick jag också tag i.
Klassisk musik 1 st album hittade jag också-   så nu är det musik nästan hela tiden här...lite nytt alltså-  OÖPPNADE ALBUM,  till ett pris av 75 kronor. 1 st sommartröja och snygga gardiner  fick också plats i shopping-kassen.

Visst ser det slitet ut på bilden men det är så härligt att göra fynd.

Idag var jag och tittade på en ny kamera, som kanske till våren kan bli min. Den är mindre än den jag har och fler attraktioner......








Vädret har varit bra i veckan och jag har trotsat knävärken och gått ut på promenad. Det blev inte många bilder i veckan, men du är välkommen att se det som kommer in här.



Närmiljö








Denna vägen kör vi ofta, den går till IKEA och köpcentret.



Staden skymtar



En av dagarna var jag på stranden


Utsikt




En skrynklig paprika får liv igen-  lägg den i kallt vatten en stund!




En hel del av allt detta på bilden ser gott ut men är inte så nyttigt precis- tur att jag inte kan äta det! Det jag köpte var kalkon, och det är gott det.





Ha en trevlig helg!!   Hälsn Maria-    och... välkommen tillbaka hit!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar