måndag 15 februari 2016

Fotoblogg: Du har gett mig denna dagen och alla andra, med frid och glädje i hjärtat. Min dag är din! Led mig idag.../This day


Välkommen/Welcome


Det är gott med glädje och den glädje som är bestående är den sanna glädjen, inte den som kommer och går och försvinner, därför skriver jag följande:

Du har gett mig denna dagen och Frid och glädje i hjärtat:


Min dag är din dag 
Mina andetag är dina 
Mina tankar är dina
Mina idéer kommer från ditt innersta 
Mitt hjärtas slag har du format
Du har gjort mig levande
Du skänker mig glädje 
Du har torkat av mina tårar för alltid
Du skänkte mig livet 
Min dag är din - 
Led mig idag.
Jag älskar dig Jesus.
*
Maria 

Idag strålar solen här och jag är tacksam att få några stänk att glädjas åt. Kanske våren kommer så sakta till Norden.

Snart kan man sätta ut sina blommor som haft en trist vinter inomhus...


Gröna fält

Härliga bad

I bersån



Men...
Det är vinter ännu


Välkommen tillbaka hit!  /Hälsn Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar