måndag 25 januari 2016

Fotobloggen: Rop. Har du ropat och fått svar? Shouts and answers

Välkommen/Welcome

LORD, HELP!

Inte så känt av alla men icke desto mindre sant:



Bön och rop till Gud är något som han hör, fast man kanske inte riktigt tror att det är så, men det är det. När man inte har någon annan att gå till- när alla möjligheter är uttömda, när ingen annan kan hjälpa och när alla utvägar är stängda, då finns bara Gud kvar (ja han är där hela tiden!). 
I Länken kan du läsa om HUR en riktig bön är, när man ropar ur sitt innersta, ja när man tycks gå sönder av vånda, ja man ropar, och Gud hör. 



Man tror att vingarna bär .....

Det här fenomenet vet jag mycket om, jag ropar alltid på Gud, för jag har ingen annan att vända mig till och jag vet att Gud svarar på bön, det ska jag berätta mer om senare.  Jag har ropat genom 25 års tid och han har alltid hört mig. Tack Gud.

*

http://sermons.worldchallenge.org/en/node/26433?src=devo-email

*







Ibland är det knaggligt och svårt att ta sig framåt, man snubblar fram...



Ibland kan man känna sig ganska ensam, men den som tror är ALDRIG ensam---


Hebr 11:1 1 Tron är en övertygelse om det man hoppas, en visshet om det man inte ser. 




Välkommen hit igen!!  /Hälsn Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar