onsdag 25 november 2015

Fotoblogg: Lögnerna haglar mot mina öron, i denna världen. Dunbollar? Sanningen ska göra oss fria /Foto Maria


Välkommen /Welcome

Hagel som vill vara som dunbollar mot mina öron

SANNINGEN ska göra oss fria 


Allt vi läser är inte sant, lögnerna haglar som isbollar mot våra öron, Men vi har blivit så okänsliga så lögnerna känns som dunbollar. 


Träd som sträcker sina grenar uppåt





Fågelinfluensa och svininfluensa och vaccin och en blandning av Bilderbergare  och annat folk, Som skall tala om hur vi ska leva! 

skogen


Nej, allt vi läser är inte sant, falska smilanden i tidningars rader, och i TV:s vinklade nyheter kan jag vara utan.

'mina träd'


Jag har många vänner som jag dryftar ’sanningarna’  med.....

Nej allt vi läser är inte sant och jag har Jesus som säger mig sanningen om allt 


sommar


Hans ord är ständigt nära mig, och därför behöver jag inte vara rädd för rykten och lögner som vill smeka mina öron...





Sigtuna gränder


Sigtuna och fåglar


skogen och svamp



Välkommen tillbaka hit!  Hälsn Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar