torsdag 15 oktober 2015

Höstfärger i massor! Löv och kastanjer blev fynden idag. Välkommen in här

Välkommen / Welcome

Idag var det soligt och ganska varmt efter morgonens kyla, så mitt på dagen var jag ute och njöt av vädret. Några bilder från idag ser du här nedan Just nu håller man på att installera diskmaskinen i köket så det borras och sågas där medan jag skriver här. Kastaanjer och löv plockade jag med mig hem idag.
Ha en fin dag och kväll!



I hemma-kvarteret



Så många vackra träd och löv



En stor kruka med ljung




Under kastanjeträdets skugga  var jag en stund



Ja det blommar ännu!




Vackra glänsande bär




Strålar



Vackra vita bär





Åh vad jag gillar dessa löv med färger!




Retro-färg



Visset







Starka färger är härliga



Hoppas du gillade mina foton.  Välkommen tillbaka.
Hälsn Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar