tisdag 13 oktober 2015

Blom-paraply på bänk och flera blomsteruppsättningar. Frisörbesök i staden, lite bilder i centrum

Välkommen/Welcome

Idag for jag till staden för klippning och för att fota lite stadskänsla. Att klippa sig är alltid lika roligt och skönt, och jag har en väldans bra frisör i Västerås.
Lite foton från dagen kommer här:

Ett paraply av blommor på bänk. Tävlingsbukett av Interflora


Massor av ljung i olika färger fanns också



Stadskärna





En av alla Restauranter

Höst




 In till frisören för hårklippning


Ljung

Lilla söta hunden H, träffade jag idag


Min make hämtar mig från staden och vi skall hem och laga god mat, dottern kommer...


En avkopplande dag hade jag och väntar sedan på torsdagens soliga väder m m.
Ha det bra!
Hälsn Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar