söndag 13 september 2015

Fotoblogg: Tröttsam promenad men sommar och höstfärger lockade mig iväg en stund, så är det att vara dålig:tröttsamt men roligt ändå.

Välkommen /Welcome

Dagarna flyger nästan iväg då man har att plaanera och göra, men fotografera känner man att man måste, om man kan... Trotsade ryggsmärtorna idag och kom iväg på en liten tur. Du kan se några foton från den lilla turen här:

Vädret stabiliserade sig på eftermiddagen och solen lyste skönt och jag tog tillfället att komma ut.



Höstlöven börja falla och dansa runt


Rosor och dess knoppar fanns det gott om:




Fel objektiv på kameran hade jag idag då jag såg harar på gräsmattan, en av dem hoppade iväg...




Hortensian blommar och det var ju kul att ta ett foto till av dem


Lite lila-rosa



Vacker färg och ros mötte mig





Det gröna och mönster



På några ställen; vattendroppar



Med denna bilden säger  jag VÄLKOMMEN tillbaka hit om du vill. Kanske inte fotobloggen är vad du söker, besöksantalet har sjunkit efter semestrarna och denna blogg kanske läggs ner. VAD tycker du??

/Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar