onsdag 16 september 2015

Fotoblogg: IKEA och letande efter hyllor, bord m m.Ingen överkonsumtion här inte. Promenad i höstgrått väder och foto


Välkommen/Welcome

Idag har jag varit på IKEA och letat efter bord och hyllor m m.Det kändes fortfarande konstigt att gå där vid husgeråden där morden skedde för ett tag sedan, usch. Det fanns det vi ville ha så det blir lite vita hyllor m m.  Där finns mycket att köpa om man vill ha, men överkonsumtion är inte min grej. Bara det man behöver behövs ju eller hur?

Efteråt gick jag en promenad och fick lite foton idag också, vill du se?




IKEA





Detta skrivbord är bra om man vill stå eller sitta. Man kan veva upp bordet en bit och stå och jobba, ett sådant tänkte jag köpa.Veven göms under bordsskivan.








Åh vad mycket äpplen det finns på träden, ett riktigt frukt-år tror jag


Solen ville inte kika fram  



På väg hem





Höst



En blå älskad blomma



Jag går in på gatan där bussen svänger



Jag säger Välkommen tillbaka om du vill.   Ha det så gott.  Hälsn Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar