lördag 1 augusti 2015

Fotobloggen idag: 8 liter BLÅ-bär 2 spänner, Sol, skog och gott sällskap, Välkommen in till skogen med mig, 17 foton


Välkommen /Welcome


Idag gick vägen till skogen och naturen med blåbär, nästan mogna lingon och sooool= sol= SUN, denna dagen var mycket fin. Jag fotograferade medan de andra plckade blåbär eftersom jag inte kan böja mig. Det blev faktiskt 8 l blåbär och en skön dag, bilder ser du nedan:

Blåbärsfläckar:


Lingon





Ett underbart väder!




En slags skivling tror jag , men jag plockar dem inte



Blåa, söta och GODA




Moln men också mycket SOL



Parkerad några timmar



Lite pölar här och där


Såhär sitter jag:

Vacker skog




Underbar himmel



Fina färger




Ganska mycket lingon på sina ställen



LISJÖN, i närheten








På väg hem till Västerås igen





Tack för idag, nu rensar vi snart blåbär!  Välkommen  hit i morgon!!   /Hälsn Maria





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar