lördag 11 juli 2015

Fotobloggen idag: Sunny day,Blå klockor, gungor och glass, skog och växter. Välkommen att titta in här

Välkommen! /Welcome

En tur i skogen gav lön för mödan och de vackraste klockor växer där. Inte plockade jag dem de stod så vackert... Jag gick vidare och såg ett och annat som jag tyckte såg fint ut, hoppas du också tycker det.



A sunny day!

Jag tog vägen över bron




Man blir glad av smultron!


De  här blå lyser upp också



Rosor finns ju lite varstans:-)



I trädgårdarna rensar man och  fixar bland sina växter




Njuter av färger



Inte mycket folk på vägarna idag, de var kanske på stranden



Skogsgläntan var vacker




På hemväg köpte jag lite KRAV- bananer och en liten glass som jag avnjöt på en gunga







Välkommen hit i morgon igen. Welcome tomorrow!  Hälsn Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar